Afholdte ferniseringer og andre arrangementer 2015-2016

Ferniseringerne annonceres i ferniseringsbreve til medlemmerne, her på hjemmesiden, i medierne og på Fritidsportalen, Faaborg-Midtfyn Kommune og på Kunstportal Fyn.

Kultur- og aktivitetsdag i Nr. Søby/Nr. Lyndelse

Lørdag den 21. maj 2016 deltog vi i kultur- aktivitetsdagen med en stand i Brugerhuset Varmestuen i Nr. Søby.

Der kom ikke så mange besøgende, som vi havde håbet på. Men dem som kom, viste interesse for kunstforeningen, og vi udleverede også et par indmeldelsesblanketter.

På standen reklamerede vi for de kunstnere, som udstiller i den kommende sæson. Og kunstnerne havde velvilligt stillet kunstværker og præsentationsmateriale til rådighed.

Medlemsudflugt 3. april 2016

Søndag den 3. april 2016 besøgte 35 medlemmer og gæster til Clay Keramikmuseum i Middelfart. Det var en god oplevelse med guidet rundvisning og efterfølgende kaffebord.

7. februar 2016

Sonja Kristensen, malerier

Kristen Østerby, moseeg

Ferniseringsbrev udsendt den 31. januar 2016 - læs det her.

10. januar 2016

Mette Fischer, bronzeskulpturer

Gytte og Jørgen Thykjær, malerier og fedtstensfigurer

Ferniseringsbrev udsendt 2.1.2016 - læs det her

1. november 2015

Eva Lindegaard, malerier

Conni Bisschop, keramik og smykker

Ferniseringsbrev udsendt 20.10.2015 - læs det her

4. oktober 2015 -

Mogens Sjøgaard, malerier

Helle Fabricius, keramik

Ferniseringsbrev udsendt 15.9.2015 - læs det her

Katalog over foreningens kunstværker

Kataloget kan åbnes ved klik her.

Her er et lille udsnit:

Kunstforeningen Carl Nielsen af 1977 © 2020