www.kunstforeningen-carl-nielsen-af-1977.dk

Aktuel kunstbeholdning

Under fanen "Aktuel kunstbeholdning" ses foreningens værker - værkerne er udlånt efter lodtrækning på generalforsamlingen. Her er et lille udsnit:

Opdatering af hjemmesiden

Vi vil bestræbe os på at få opdateret siden, så ofte det er muligt, så man altid kan regne med seneste nyt her på siden.

Har du kommentarer til webmaster er du velkommen til at skrive til Susanne Nørgaard: susannevnorgaard@gmail.com

Aktiviteter generelt

Udstillinger

4-5 årlige udstillinger i salen på Carl Nielsen Skolen i Nr. Lyndelse.

Ferniseringer

Feniseringer er åbne for alle - også for ikke-medlemmer.

Vil tilstræber, at ferniseringerne indledes med et musikalsk indslag.

Generalforsamling

Generalforsamlingen i slutningen af marts er et af årets højdepunkter. Udover selve generalforsamlingen afholdes auktion over foreningens værker, lodtrækning blandt medlemmerne af et værk udvalgt af bestyrelsen til eje. De resterende værker udlånes til medlemmerne ved lodtrækning indtil næste generalforsamling.

Andre aktiviteter

Mindst en gang årligt arrangeres kunstnerbesøg, udflugter, filmaftener eller foredrag.

Fernisering søndag den 7. oktober 2018

Tak for fremmødet til medlemmer og andre kunstinteresserede.

Sæsonens første fernisering bød på spændende kunst - malerier fra Jørgen Mogensen og keramik fra Lajla Holm og stemningsfuld musik på klaveret ved Lisbeth Bjerre, lærer ved musikskolen.

To medlemmer vandt henholdsvis et lille maleri og en skål i rakubrænding, som de to kunstnere havde doneret til lodtrækning blandt medlemmerne.

Ferniseringer mm i sæsonen 2018 - 2019

Kunstforeningen Carl Nielsen af 1977 © 2018