www.kunstforeningen-carl-nielsen-af-1977.dk

Aktiviteter generelt

Udstillinger

4-5 årlige udstillinger i salen på Carl Nielsen Skolen i Nr. Lyndelse.

Ferniseringer

Feniseringer er åbne for alle - også for ikke-medlemmer.

Vil tilstræber, at ferniseringerne indledes med et musikalsk indslag.

Generalforsamling

Generalforsamlingen i slutningen af marts er et af årets højdepunkter. Udover selve generalforsamlingen afholdes auktion over foreningens værker, lodtrækning blandt medlemmerne af et værk udvalgt af bestyrelsen til eje. De resterende værker udlånes til medlemmerne ved lodtrækning indtil næste generalforsamling.

Andre aktiviteter

Mindst en gang årligt arrangeres kunstnerbesøg, udflugter, filmaftener eller foredrag.

Opdatering af hjemmesiden

Vi vil bestræbe os på at få opdateret siden, så ofte det er muligt, så man altid kan regne med seneste nyt her på siden.

Har du kommentarer til webmaster er du velkommen til at skrive til Susanne Nørgaard: susannevnorgaard@gmail.com

Fernisering 6. oktober 2019 kl. 15

Sæsonens første fernisering bød på malerier og keramik - Lene Schmidt-Petersens flotte malerier, hvor livsglade farver er omdrejningspunktet, og Niels Jørgen Hansens finurligt modellerede figurer og smukke krukker.

Tak til Lisa Balle, organist ved Allested Kirke, for at spille til fællessangene og for en dejlig koncert på sin harmonika.

Tre medlemmern var de heldige vindere af værker, som kunstnerne havde doneret til udlodning blandt medlemmerne.

Tak for det flotte fremmøde - salen var fuld, og vi fik to nye medlemmer.

Husk næste fernisering søndag den 3. november, hvor Laila Nikolajsen fra Færøerne udstiller malerier og Jens Ingvard Hansen, Ryslinge, udstiller skulpturer i bronze, messing og granit.

Ferniseringer mm i sæsonen 2019 - 2020

Besøg hos Troels Trier 22. september 2019

Tak til Troels Trier for en fantastisk eftermiddag.

45 medlemmer og andre interesserede havde en dejlig eftermiddag i selskab med Troels Trier, som fortalte om sit liv, baggrund, kunst, kvinder og indimellem satte han sig klaveret og gav et par sange.

Kunstforeningen Carl Nielsen af 1977 © 2019

Katalog over foreningens kunstværker

Kataloget kan åbnes ved klik her.

Her er et lille udsnit:

Tilbud til kunstforeningens medlemmer