Fernisering 4. oktober 2020 kl. 15

Tak til alle som mødte op til sæsonens første fernisering.

Jan Bryllings malerier blev beundret og Susanne Kristiansen og Jørgen From gav en lille violinkoncert, og spillede også videre efter koncerten, hvilket gav dejlig underlægningsningsmusik til ferniseringen.

Et heldigt medlem kunne gå hjem med det maleri, som Jan Brylling havde doneret til lodtrækning.

Næste fernisering er 8. november, hvor Sonia Brandes udstiller papirklip og Jette Nevers udstiller tekstilkunst.

Kunstforeningen Carl Nielsen af 1977 © 2020